Zrušit
Zobrazit všechny výsledky

Sony Xperia P 16GB (LT22i) - černá

kód: ZSO-164
Prodej ukončen - zboží již nelze objednat
Zboží se již neprodává. Prosíme, vyberte si podobné zboží. Také vám rádi poradíme na e-mailu [email protected] a telefonu +420 222 998 222.

Parametry

Operační systém
Operační systémAndroid
Displej
Úhlopříčka displeje4 "
Rozlišení displeje960x540
Technologie displejeLCD
Paměť
Vnitřní úložiště16 GB
Operační paměť1 GB
Slot na paměťovou kartuAno
Napájení a baterie
Systémový konektormicroUSB
Kapacita baterie1305 mAh
Pohotovostní doba475 hodin
Komunikace
Podporuje Dual SIMNe
NFCAno
Audio 3,5mm jackAno
GPS pro navigaciAno
Konstrukce, materiál a barva
Vyšší odolnost telefonuNe
Tlačítková klávesnicene
Šasihliník
Barvačerná
Rozměry a hmotnost
Rozměr výška122 mm
Rozměr šířka59,5 mm
Rozměr hloubka10,5 mm
Hmotnost120 g

Diskuze (30)

Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
Vlastním Sony Xperia P 16GB 4 dny a každý den minimálně 2x úplně ztratí signál (vypadne operátor) a pomůže jedině restart telefonu. Mrknul sem na androidí fóra a našel, že toto může dělat nastavení režimu sítě na 3G/2G tedy WCDMA/GSM a řešením je nastavit pouze GSM i když se poté zpomalí data. Nastavil jsem režim sítě pouze na GSM a bohužel telefon se chová stále stejně. Nezaregistrovali jste již tento problém u nových Xperií nebo se může jednat o závadu zrovna mého kusu?
Předem dík za odpověď
Fanda 26.5.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
tyto zařízení prozatím nikterak neevidujeme se žádnou závadou. Doporučuji řešit formou reklamace. V případě uznání závady by vám tel. byl dle vaší žádosti opraven, či vyměněn za nový kus. Popř. pokuste se před vlastní reklamací provést hw reset, zda se nejedná pouze o sw závadu ( tímto by závada měla být odstraněna ).
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
29.5.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
mám naprosto stejný problém se strátou signálu u Sony Xperia P, jak pan Jaroš
Pavel 5.7.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
můj problém byl vyřešen výměnou SIM karty u operátora. V mém případě byla vadná micro SIM od T-mobile. Druhá funguje bez problému.
Fanda 6.7.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
dle předchozího popisovaného problému byla závada vyřešena výměnou vadné SIM, doporučuji tedy řešit prvotně její výměnou, popř., pokud by se závada projevovala stále, řešit formou reklamace.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
10.7.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
mám stejný problém s Péčkem. Signál mi vypadává při každém hovoru cca po 2 minutách. Už jsem si byl pro novou simkartu, ale problém s výpadky mám stále. Dnes jsem telefon poslal na reklamaci, tak uvidíme :)
Standy 8.8.2012
Re: Úplná ztráta signálu
mám xperii P a mám uplně stejný problém :(
honza 11.8.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Dobrý den,
doporučuji provést výše uvedený postup. Pokud by závada nebyla odstraněna, řešte jej jako standartní reklamaci.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
13.8.2012
Re: Úplná ztráta signálu
Doporučuji nahrát nový firmware 6.0.B.3.184, který pro SXP vyšel. Měl by opravovat právě náhlou ztrátu signálu.
Fanda 13.8.2012

O značce Sony

Sony je japonská značka chytrých mobilních telefonů a originálního příslušenství. Založena byla v roce 1946. V oblasti telefonů krátce působila pod značkou Sony, poté akvizicí značky Ericsson pod značkou Sony Ericsson a nyní jako Sony Mobile Communications zpět pod značkou Sony.
Objednací kód: ZSO-164
.