Zrušit
Zobrazit všechny výsledky

Samsung i8190 GALAXY S III mini, NFC, bílý La Fleur

4.6
(8 recenzí)
kód: ZSA-321
Prodej ukončen - zboží již nelze objednat
Zboží se již neprodává. Prosíme, vyberte si podobné zboží. Také vám rádi poradíme na e-mailu [email protected] a telefonu +420 222 998 222.
3+
zákazníků zakoupilo
100 %
zákazníků doporučuje
8
uživatelských recenzí

Parametry

Operační systém
Operační systémAndroid
Displej
Úhlopříčka displeje4 "
Rozlišení displeje800x480 WVGA
Technologie displejeAmoled
Paměť
Vnitřní úložiště8 GB
Operační paměť1 GB
Slot na paměťovou kartuAno
Napájení a baterie
Systémový konektormicroUSB
Kapacita baterie1500 mAh
Pohotovostní doba360 hodin
Komunikace
Podporuje Dual SIMNe
NFCAno
Audio 3,5mm jackAno
GPS pro navigaciAno
Konstrukce, materiál a barva
Vyšší odolnost telefonuNe
Tlačítková klávesnicene
Šasiplast
Barvabílá
Rozměry a hmotnost
Rozměr výška121,55 mm
Rozměr šířka63 mm
Rozměr hloubka9,85 mm
Hmotnost120 g

Diskuze (29)

Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Dobrý den, S3 mini jsem koupil manželce k vánocům a máme s ním, i přes provedení výměny sim karty, velké problémy při telefonování a posílání sms. Telefon je často, přestože zobrazuje plný signál, nedostupný, občas nejdou odesílat sms zprávy, odchází třeba až na třetí pokus. Nemáte představu zda je to u tohoto modelu chyba, nebo spíš vlastnost ??? Doporučujete ještě nějakou změnu nastavení něbo nějaký jiný způsob řešení, nebo spíše provedení reklamace ? Předem díky za odpověď.
Rudolf 27.1.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Dobrý den,
pokuste se provést hw reset. Pokud by se jednalo o sw problém, měl by být tímto vyřešen. Pokud se závada bude opakovat, pak doporučuji řešit jako standartní reklamaci.

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
30.1.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
S tímto modelem jsme měli stejný problém. Vyzkoušeli jsme vše od reklamace až po výměnu sim (sim celkem 2 krát). Při první reklamaci servis konstatoval, že se závada projevila. Bylo provedené "nějaké nastavení" a asi i výměna antény. Problém ovšem zůstal. Mobil jsme pak ještě reklamovali 3x, ale vždy se vrátil ze servisu se stejným výsledkem. Závada se neprojevila, byl nahrán sw a nastaveno tovární nastavení, tato reklamace není uznána. Také se objevilo doporučení, že se nemají instalovat aplikace "třetích" stran. Ty tam ovšem nikdy nebyly. Po poslední reklamaci už mobil putoval do šuplíku a koupili jsme jiný, jinou značku. Značka Samsung už je u nás zařazena do kategorie nekvalitních telefonů a nikdy ji už nekoupíme. Je smutné, že tak velká společnost, která se odvolává na své prvenství na světě, není ochotna přiznat chybu a mobil vyměnit.
Láďa 29.7.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Dobrý den,
v těchto případech doporučuji závadu zdokumentovat pro servisní středisko, tzn. porovnat např. s jiným telefonem a natočit na video ( vložit do paměti zařízení jako jakýsi důkazní materiál, či paměť kartu apod. ). Servis se pak obvykle pokouší nasimulovat stejnou situaci dle videa.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
29.7.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Na tento příspěvek jsem narazil náhodou, tak jsem připojil svoji zkušenost. Jak už jsem psal, mobil jsme vyřadili z používání kvůli nespolehlivosti. Vaše rada o zdokumentování situace je nepoužitelná. Jak mám zdokumentovat, když na uvedený mobil pošlu sms a ona nedojde nebo se zpožděním (klidně hodina)? Jak mám zdokumentovat, když volám na ten mobil a ozve se, že účastník je nedostupný? Jednou jsem po takovém volání poslal na ten mobil email s dotazem, jestli má signál, ten došel okamžitě (přes wifi) a odpověď byla, že má plný signál, ale že nikdo nevolal. Toto vše jsem vždy uvedl do reklamace, ale připadal jsem si, že na mne je pohlíženo jako na člověka, který se chce zbavit výrobku. Tak už jsem to vzdal. A ještě na závěr, když jsme přehodili sim do jiného mobilu a používali ho ve stejných podmínkách a místech, tak se ten problém nikdy neobjevil. Prostě jsme měli smůlu na "vadný" kus, který vykazuje náhodné chyby. Postoj výrobce se mi ovšem nelíbí. Jasně není to auto, aby se svolali majitelé a vyměnili se jim vadné součástky.
Láďa 29.7.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Dobrý den,
pak je možné demonstrovat závadu přímo v servisním středisku Samsung, kontakt viz: http://www.samsung.com/cz/support/servicelocation/


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš
30.7.2014
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Dobrý den, zamotáváme se do diskuse. Asi ji ukončím. Každý si chráníme svoje. Mohu jen konstatovat, že opravdu vše jsem vždy popsal při reklamaci a žádal jsem o dlouhodobé testování mobilu, protože pouhé připojení na diagnostiku asi nepomáhá. Jak doporučujete vadu demonstrovat v servisu, tak to nejde. Jak mohu demonstrovat něco, co se vyskytuje náhodně. Tedy třeba dnes a pak za několik dnů. To bych musel být v servisu třeba týden a na to nikdo nemá čas. Náhodný jev nejde ukázat na objednávku. Prostě mobil je "chybný" kus a s tím jsem ho vyřadil z používání. Bohužel je to pro mne docela drahá zkušenost.
Děkuji za diskusi.
Láďa 30.7.2014

O značce Samsung

Samsung je dnes jedním z nejúspěšnějších prodejců mobilních telefonů a tabletů a výrobce originálního mobilního příslušenství. Tradice jihokorejské firmy Samsung sahá do roku 1938, od roku 1969 působí Samsung i na poli elektroniky pod hlavičkou Samsung Electronics.
Objednací kód: ZSA-321
.